úterý 16. prosince 2014

Fototýdny 1. - 14. 12. 2014

Nedá mi to, abych se nepodělila o některé pěkné fotografie uplynulých dvou týdnů. I když je na kalendáři už dvanáctka, tady to vypadá, jako by konečně začal podzim. Mně osobně to vůbec nevadí, protože jako nelyžaři by mi stačilo, kdyby jeden den v roce (nejlépe 24. 12.) nasněžilo,  pokochám se a druhý den to může klidně roztát. Ostatně, možná to tak i dopadne v těchto zeměpisných šířkách. 

Tokijský park Otaguro barevný a zářící i v noci


U nás letos stromek nebude, tak alespoň na výstavě vánočních dekorací.

Na kurzu mexického vaření.
Zase jsem o něco chytřejší. A chci do Mexika!

Vánoční večírek Yokohamského mezinárodního klubu žen.
Pařit se dá i na "Rolničky".

Adriana mě vždycky vytáhne někam do krásného prostředí. 

Jako třeba do tohoto barevného lesa v Saitamě.

Další vánoční večírek, tentokrát pro děti z dětských domovů.

Yokohamský zábavní park jede ve dne v noci, v létě v zimě.

Každou středu chodím na ikebanu.
Někdy je to pořádný hlavolam.

A zde mistr trumpetista, zatím ještě v orchestru,
na sólo počkáme do příštího roku.

Nasbírám si podzim do zásoby.

Co hraješ, brácho?

Žádné komentáře:

Okomentovat